Als je geen internet of dataverbinding hebt, is het verstandig om de onderstaande stappen te controleren of uit te voeren:


1. Herstart je toestel of zet de vliegtuigmodes uit- en aan

2. Check of de APN-instellingen op: portalmmm.nl staan (ook in het buitenland). Waar je de APN-instellingen kunt wijzigen, verschilt uiteraard per toestel. Meestal kan je deze controleren via onderstaande instellingen:


iOS

- Instellingen

- Mobiel netwerk

- Mobiele data netwerk

- APN: portalmmm.nl


Android

- Instellingen

- Netwerk en internet

- Mobiel netwerk

- Namen toegangspunten

- APN: portalmmm.nl



3. Bereikte je in de vorige maand je dataplafond? Soms helpt het dan om op de eerste dag van de nieuwe maand je toestel een keer te herstarten

4. Loop de instellingen van het toestel na. Zorg dat 'mobiele data' aan staat

5. Test of het internet wel werkt in een ander (simlock vrij) toestel. 


Na het doorlopen van de bovenstaande stappen nog steeds geen internet? Neem dan contact op met de klantenservice.