Logo
Menu
  • logo
    Sluiten
  • Naar Youfone.nl
  • Facturen
  • Storing & Onderhoud
  • Contact
  • MyYoufone
MyYoufoneinloggen
support-girl
Startpagina oplossing TV, Internet & Bellen - Wijzigen & Verlengen Wijzigen

Kan ik mijn vaste internetaansluiting (DSL) wijzigen naar Glasvezel Internet?

Dat kan! Het is wel belangrijk dat er Glasvezel Internet beschikbaar is op jouw adres. Als dat zo is, dan kunnen wij het abonnement voor je wijzigen. Neem contact op met de klantenservice en wij regelen het voor je.

Check de beschikbaarheid van Glasvezel Internet op jouw adres!


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.

Gerelateerde artikelen

    support-girl

    Kom je er niet uit?

    Stuur een e-mail

    Wij streven ernaar om je bericht binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

    Mail ons
    Bel ons

    Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 20:00 uur.

    Bel ons
    Chat met ons

    Bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 20:00 uur uur en op zaterdag tussen 09:00 en 13:00 uur.

    Chat met ons

    Bel ons

    Al Youfone klant?
    Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 20:00 uur via: 088-222 9222
    Dan is het natuurlijk ook altijd mogelijk om ons telefonisch te bereiken op werkdagen tussen 09:00 en 20:00 op:
    1200
    Gratis voor klanten met een Youfone nummer
    of 088 - 222 9222
    youfone
    • Over Youfone
    • Pers
    • Voorwaarden
    • Privacy
    • Cookies
    • Disclaimer
    • Contact
    © 2008-2022 Youfone.nl
    Aantal artikelweergaves