Om je rekeningnummer aan te passen log je in op MyYoufone. Bij 'Jouw gegevens' pas je jouw bankgegevens aan. Om je rekeningnummer te wijzigen, betaal je met iDEAL eenmalig € 0,01. Zo controleren we of dit jouw nieuwe rekeningnummer is. Als de proefbetaling is gelukt, dan passen we je rekeningnummer meteen aan.
 

De snelste manier om je rekeningnummer te wijzigen is met MyYoufone. Geef je de wijziging toch liever door zodat wij hem verwerken? Stuur ons dan verzoek om het rekeningnummer te wijzigen. Dan hebben we ook een kopie van de nieuwe bankpas of een kopie van een bankafschrift nodig. Op de kopie moeten het rekeningnummer en jouw naam in ieder geval duidelijk leesbaar zijn. Let op dat de IBAN op de kopieën staat.


De kopie van de bankpas kun je insturen middels een ticket vanuit je MyYoufone omgeving, of in een e-mail naar support@youfone.nl.