Je kunt ons bereiken via e-mail (MyYoufone), telefoon, chat en per post.

MyYoufone
Mocht je klant zijn, dan kan je inloggen in MyYoufone. In MyYoufone kan je via ‘Contact’ een ticket/e-mail naar Youfone sturen. Wij beantwoorden de e-mail vaak binnen twee werkdagen.
Nog geen klant? Stuur dan een bericht via het contactformulier op de website.

Telefoon
Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 20.00 uur via jouw Youfone nummer op telefoonnummer 1200 (gratis) of voor overige nummers op 088-222 9222 (lokaal tarief). Als je in het buitenland bent en je wilt contact opnemen met de klantenservice, is dat mogelijk op +31-612001200. Dit is niet gratis. De belminuten gaan binnen de EU uit je bel/sms bundel. Eventuele buitenbundel kosten zijn gelijk als in Nederland. Ben je in een land buiten de EU? Dan worden de kosten altijd apart in rekening gebracht.

Chat
Onze klantenservice is op werkdagen van 09.00 - 20.00 ook bereikbaar via de chatfunctie. Op de klantenservice pagina krijg je de optie te zien om met één van onze medewerkers een chatgesprek te starten.

Op zaterdag zijn wij van 09.00 - 13.00 uur bereikbaar via de chat.

Post
Youfone Nederland B.V.
Afdeling Klantenservice
Postbus 23441
3001 KK Rotterdam